Posted by : azizul95 July 1, 2014

Farland Symphony


TEKNIKAL
Tajuk: Farland Symphony (Patch by Mirror Moon )
Platform: PC | EXE | (Tidak Diperlukan) |  

Saiz: 380 MB (Compressed) | 500 MB (Uncompressed)
Bahasa: Inggeris dan Jepun
Genre: JRPG, Galge, Adventure, Fantasy, Comedy, Puzzle
Shared by Erogedownload.com

KETERANGAN
Okeylah ini saya nak kongsikan sebuah permainan video Galge-RPG kepada pengunjung sekalian, permainan ini sangat lain dari yang lain (RPG diluar sana), walaupun sudah lama saya dah tak main permainan ini kerana Lost, tapi kerana ciri-ciri permainan ini yang langsung tidak menjemukan para pemain, saya mula mencari jalan dan akhirnya berjaya juga menghabiskan permainan ini. Memang saya tak dapat nak dinafikan bahawa permainan RPG yang ni merupakan RPG classic, walaupun begitu saya pasti anda akan menyatakan sendiri bahawa permainan ini lebih seronok dari mana2 permainan RPG Classic yang pernah anda mainkan, lebih-lebih lagi pada bulan ramadhan ini, mungkin kepada anda yang sudah bosan dengan permainan yang stressful boleh bertukar tempat dengan permainan yang relaxing ini. Baiklah ini dia sedikit overviewnya:

Di sebuah kerajaan yang jauh, di mana semua Essence bercampur aduk. Essence ini telah dibuat oleh Dewa Merah, Biru, Kuning, Hijau, dan kerajaan yang berdiri itu berunsurkan daripada empat kuasa semula jadi ini. Di sebuah kampung hutan yang terpencil yang dijaga oleh Dewa Hijau, Adi, yang dikelilingi oleh orang-orang yang baik dan alam semulajadi yang indah, tumbuh matang sebagai budak lelaki yang sihat dan jujur. Tetapi pada suatu hari, hidup aman beliau berakhir dengan serangan dari musuh-musuh yang tidak diketahui lalu ditambah pula dengan kehilangan tuannya.

"Saya tidak boleh berdiam diri sahaja di sini!"

Disertai oleh kawan zaman kanak-kanak beliau, Saia, dan rakan tuannya, Mo, Adi memulakan pengembaraan ke dunia yang tidak diketahuinya sendiri.

Trailer: OP + Gameplay

 DOWNLOAD DOWN HERE
(IF THE LINK NOT WORK, REMEMBER TO JUST "KEEP CLICK LINK", DON'T GIVE UP,  ALSO SKIP AD)
1 CLICK LINK
Download Game (379.9 MB)

PART LINK
Download Game Part 1 (199.3 MB)
Download Game Part 2 (180.6 MB)

PATCH LINK

Tutorial install:
1. Bagi yang download part link, ekstrak kedua2 part .rar dan gabungkan menjadi satu (Joiner).
2. Selepas itu, install/ekstrak dan halakan ke path/folder mana yang anda inginkan.
3. Setelah siap install game tersebut, anda install pula "patch"nya dan halakan ke dalam path/folder data di mana anda mula2 install game itu.
4. Akhir sekali, buka game tersebut dgn mengklik "Fsym-e.exe" (Eng version), ataupun bagi "Fsym-j.exe" (Japan version).
Jikalau berlaku apa2 masalah atau error, sila laporkan/beritahu pada saya dengan memberi komen di bawah.

Thanks for download this game from our site. Please come visit us again to get more games like this. Also, please like or share this post.

- Copyright © Sugoi no Fansub - Blogger Templates - Powered by Blogger - Re-designed by Azizul95 -